Por outra banda deixámosvos as solucións ao calendario matemático do mes de abril, desde o día 1 ata o día 19.
Neste enlace tedes unha proposta de relixión católica.
Recordamos que se queredes envíar algunha actividade, debedes facelo na dirección de correo: infanvila@gmail.com e non esquezades visitar os blogs das distintas especialidades: música, inglés, e. física, STEM, dinamización lingüística...
Finalmente dicirvos que estamos moi contentas porque dentro de pouco xa podedes saír á rúa a dar un paseo, tomar o aire, gozar do sol e das pequenas cousas que son tan importantes e que ás veces esquecemos. Moito ánimo, cada vez estamos máis cerca de volver a abrazarnos! Boa semana!
https://www.youtube.com/watch?v=3NDUvuDvRuM (José Luis Perales) // https://www.youtube.com/watch?v=Ay3cjfZB9VE (Cuanticuentos) // QUE CANTEN LOS NIÑOS
Parece que hai algún problema cos enlaces no Drive, deixámolos aquí:
TRABALLO
PROPOSTO PARA A SEMANA DO 20 AO 24 ABRIL
LUNS
|
MARTES
|
MÉRCORES
|
XOVES (Día
do Libro)
|
VENRES
(Aniversario -Hubble)
|
Redacción: Estas vacacións foron diferentes, cóntanos que
fixeches, que foi o que máis e o que menos che gustou, como te sentiches
(alegría, tristeza, medo, ira, decepción, sorpresa, aburrimento)…
|
Comprensión lectora: “Querida Susi, querido Paul”.
Actividades 1,2,3.
|
Comprensión lectora: “Querida Susi, querido Paul”.
Actividades 5,7,8.
“Cámbiache o conto”. Segue facendo o conto que empezaras antes das
vacacións. Hoxe podes facer a segunda parte do nó (nudo). Utiliza texto e
imaxes.
|
Investiga por que se celebra este día.
Escolle o libro que máis che guste dos últimos que
liches e fai unha ficha de lectura coma esta (Ver abaixo).
|
Aínda non podemos saír da casa pero podemos
viaxar doutra maneira. Faremos unha viaxe virtual a un lugar que sempre
quixemos visitar. (Instrucións abaixo)
|
MATES: Repaso y evalución 2 trimestre, repaso trimestral, actividades 1 (3
cuentas), 2 y 3. Evalúo mis competencias, actividades 1 y 2
|
MATES: Resolución de
problemas (pág 02, parte inferior derecha, problemas 4, 5 y 6)
Repaso y evaluación 2
trimestre, repaso trimestral,
actividades 6, 7 y 8
|
MATES: Repaso y evalución 2 trimestre, repaso
trimestral (9, 10, 11, 12). Evalúo mis competencias 3, 4 y 5.
|
Laberintos matemáticos, cálculo mental.
MATES: Evalúo mis competencias: actividad
10
|
MATES: Repaso y evalución 2 trimestre, repaso
trimestral (13, 14, 15, 16). Evalúo mis competencias (6 y 7) (Para resolver
la actividad 6 ver la última actividad de hoy)
|
El nombre o substantivo y sus clases. Actividades 1, 2,
3, 4, 5, 6 y 7.
|
Escribe unha carta a un amigo (podes inspirarte nas de
Susi e Paul). Ten en conta o formato das cartas, utiliza parágrafos, atención
a ortografía.
|
Ortografía: Mayúsculas, actividades 1 y 2.
Evalúo mis competencias lengua, actividades 1 y 3.
|
“Cámbiache o conto”. Segue facendo o conto que empezaras antes das
vacacións de Semana Santa. Hoxe podes facer a segunda parte do nó (nudo).
Utiliza texto e imaxes.
|
Investiga sobre o telescopio espacial Hubble: cando foi
lanzado ao espazo, que se aniversario se celebra este mes, a cantos km está
da Terra, como chegou alí, forma, masa, lonxitude, imaxes enviadas (Ver
abaixo).
|
Superlúa Rosa. Por que se chama así esa lúa chea?
Le o texto e busca as palabras que non entendas. Mira
algunhas fotos e vídeos. (Ver abaixo)
Redacta agora esta noticia coas túas palabras.
|
Visita virtual ao Museo do Prado: Introdución ás
audioguías infantís e a obra comentada “Las Meninas de Velázquez”.
Poderías facer un debuxo ou pintura da túa familia,
imitando este cadro?
|
“O oso que aproveitou a cuarentena para saír polos
Ancares”. Mira os vídeos, le a noticia e sitúa no mapa as zonas de Galicia
onde se poden atopar osos. Fai unha ficha técnica onde figure: nome,
características físicas, hábitat, alimentación, reprodución, lonxevidade,
costumes, ameazas…
|
Noticia: El extraño regreso de los astronautas de la
ISS: “Me sentiré más aislada en la Tierra que en el espacio”.
(Ver abaixo)
|
Carreira de vermes de papel (facede os vermes e xogade
ás carreiras)
|
·
VIAXE VIRTUAL: Pode ser no lugar que ti elixas, de Galicia, de España, de Europa, do planeta Terra ou incluso fóra del. Debedes incluír, como mínimo: motivos polos que elixes ese lugar, situación, descrición do lugar, cousas que alí se poden ver e facer e porque recomendarías facer esta viaxe. Podedes engadir debuxos, fotos, recortes de revistas, etc.
VIAXE VIRTUAL: Pode ser no lugar que ti elixas, de Galicia, de España, de Europa, do planeta Terra ou incluso fóra del. Debedes incluír, como mínimo: motivos polos que elixes ese lugar, situación, descrición do lugar, cousas que alí se poden ver e facer e porque recomendarías facer esta viaxe. Podedes engadir debuxos, fotos, recortes de revistas, etc.
· “Querida
Susi, querido Paul”. Lectura http://pdi.vicensvives.com/pdi/lengua4/program/index.html#/gmap?l=524&t=87104 Actividades http://pdi.vicensvives.com/pdi/lengua4/program/index.html#/qsap?l=524&t=87104
· MATES: Repaso y evaluación 2º trimestre: repaso trimestral y evalúo mis competencias http://pdi.vicensvives.com/pdi/matematicas4/program/index.html#/qsap?l=550&t=92773
· RESOLUCIÓN
DE PROBLEMAS https://www.orientacionandujar.es/wp-content/uploads/2014/06/Colecci%C3%B3n-de-problemas-4%C2%BA-primaria.pdf El
miércoles subimos al blog en este apartado los problemas resueltos para
que comprobéis si están bien.
SOLUCIÓN PROBLEMAS
https://drive.google.com/file/d/1JcWZtH_wxllP2srb3uATIxQfdOErAu3b/view?usp=sharing
SOLUCIÓN PROBLEMAS
https://drive.google.com/file/d/1JcWZtH_wxllP2srb3uATIxQfdOErAu3b/view?usp=sharing
· EL
NOMBRE Y SUS CLASES: http://pdi.vicensvives.com/pdi/lengua4/program/index.html#/qsap?l=524&t=87104
· EVALÚO MIS COMPETENCIAS LENGUA: http://pdi.vicensvives.com/pdi/lengua4/program/index.html#/qsap?l=524&t=87104
· FICHA DE LECTURA https://drive.google.com/file/d/16v2fMV7KEyFKvpiI4mNknFgkwSGXYlsL/view?usp=sharing
· LABERINTOS
MATEMÁTICOS https://www.recursosep.com/wp-content/uploads/2020/03/laberintos-matematicos.pdf (No hace falta imprimir, hacer mentalmente y
anotar, el viernes damos las soluciones a los 3 laberintos)
· SUPER LÚA ROSA: https://www.lavanguardia.com/ciencia/20200407/48295065713/superluna-rosa-luna-llena-cuando-hoy-abril-2020.html
e https://www.tiempo.com/noticias/actualidad/superluna-rosa-los-mejores-videos-y-fotos.html
· MUSEO DEL PRADO: https://www.traveler.es/experiencias/articulos/canal-de-youtube-museo-del-prado-obras-de-arte-para-ninos/17716
· OSOS
NOS ANCARES: https://www.gciencia.com/destinos/o-oso-corentena-ancares/ Exemplo de ficha técnica (ten en conta que o
dos Ancares non é un oso panda) https://es.calameo.com/books/00074874132e63d4dbeb9
· “EL EXTRAÑO REGRESO DE LOS ASTRONAUTAS DE
LA ISS”: https://www.elmundo.es/ciencia-y-salud/ciencia/2020/04/17/5e99c53c21efa0d7698b45a3.html.
Le a
noticia e cóntanos: 1. Por que cres que
foi un estraño regreso? 2. Por que a
astronauta dixo “Me sentiré más aislada en la Tierra que en el espacio”? 3. Que pasa coa fabricación do foguete Soyuz?
PROPOSTA EDUCACIÓN FÍSICA https://www.youtube.com/watch?v=feJdmeEV9YQ&feature=emb_title. Intentade facelo, está xenial.
PROPOSTA EDUCACIÓN FÍSICA https://www.youtube.com/watch?v=feJdmeEV9YQ&feature=emb_title. Intentade facelo, está xenial.
· TELESCOPIO
ESPACIAL HUBBLE https://www.nationalgeographic.com.es/temas/telescopio-espacial-hubble/fotos
ou https://www.rtve.es/noticias/telescopio-hubble/imagenes/
No hay comentarios:
Publicar un comentario