27/4/20

ACTIVIDADES PROPOSTAS DO 27 AO 30 DE ABRIL

Comezamos outra semana, pero esta é diferente ás anteriores, por fin podedes saír á rúa, que ben! Porén debemos tomar unha serie de precaucións, tédelas neste conto: ¡Hola Humanos!
Estamos moi orgullosas de vós, sodes un alumnado fantástico e sabemos que o voso esforzo terá recompensa.

Tamén temos unha actividade de colaboración coas familias. Trátase dunha actividade de escritura creativa, desenvolvendo a imaxinación a través dun relato.  

A semana pasada, co gallo do Día do Libro deixamos una Xincana literaria que está xenial, se non a fixestes podédela facer durante estes días.

No blog de Dinamización lingüística, á dereita, nun gadget, tedes interesantísimos retos da cidade de cultura.

Recordamos que se queredes envíar algunha actividade, debedes facelo na dirección de correo: infanvila@gmail.com e non esquezades visitar os blogs das distintas especialidades: música, inglés, e. física, STEM, dinamización lingüística... que tedes nun gadget na parte superior esquerda do noso blog.

LUNS
MARTES
MÉRCORES
XOVES
Calendario matemático

Análisis morfológico: A Patricia le gustan las tormentas.

Calendario matemático

Gráficos de temperaturas e precipitacións (Ver abaixo)
Calendario matemático

Mates: Actividades 1,2,3,4,5
Calendario matemático

Redacción: Conta a experiencia de saír de novo á rúa, que fixeches, como te sentiches, etc.
Imos elaborar un póster sobre as tormentas ao logo desta semana. Hoxe tócache ler as páxinas de consulta, ver os vídeos e anotar a información máis importante.
Fíxate no "Contido" do póster.
Deseñar o póster, onde ides poñer a información que anotastes e as imaxes que queredes (borrador). Podedes ver exemplos en "Formato".
Realizar o póster a partir do borrador.

Día da danza (Visitade o blog de Música)
Rematar o póster, revisar e enviar por correo.















-ANÁLISIS MORFOLÓGICO. Analizad las palabras de la oración, que está escrita en color rojo, como hacíamos en clase. Conocéis muchas clases de palabras: artículos, posesivos, verbos, preposiciones, sustantivos... Recordad que si es un nombre tenemos que especificar si es común/propio, femenino/masculino, singular/plural, concreto/abstracto, individual/colectivo. En esa frase hay una palabra que todavía no hemos analizado, a ver si sois capaces de hacerlo con la ayuda de este vídeo.
Solución análisis morfológico

-ACTIVIDADE: “EN ABRIL TORMENTAS 1000”
Esta é a noticia que aparecía na web do Tempo: https://www.tiempo.com/noticias/actualidad/abril-tormentas-mil-lluvias-fuertes.html. A partir de aquí imos investigar sobre as tormentas: que son, por que se producen, como se forman, datos de interese… Con toda a información que teñamos imos elaborar un “Poster científico”.
PÁXINAS WEB CONSULTA:
-“Las tormentas qué son, cómo se forman, tipos, rayos, etc.”: https://www.areaciencias.com/meteorologia/tormentas.html
CONTIDO DO PÓSTER (texto e imaxes):
      -Título
          - Que son?
      - Como se forman?
          - Como debemos actuar?
        - Datos abril 2020 (Rede de detección de raios): nº días de tormenta, nº raios que se produciron en Galicia no mes de abril de 2020, días no que se rexistraron máis raios e cantos. Podedes substituír a información anterior por un gráfico coma este. Seguide os pasos que vos indicamos para elaborar o gráfico en excel. Tamén vos deixamos aquí un tutorial por se queredes consultalo.
FORMATO: O Póster pode ter o formato que vos queirades, aquí tedes uns exemplos.

-GRÁFICOS (temperatura e precipitacións): Entrade en http://www.aemet.es/es/eltiempo/observacion/ultimosdatos?k=gal&w=2, debaixo do mapa de Galicia, desplegade “Estación” e buscade Pontevedra, obteredes un gráfico coas temperaturas dos últimos días, observade e pescudade as seguintes temperaturas (aproximadas): máxima, mínima e media do día 27 de abril, máxima e mínima de toda a semana.
Agora tedes que facer vós un gráfico (de barras) cos datos de precipitacións de Pontevedra do ano 2019 que figuran nesta táboa
Para realizar o gráfico sería ideal utilizar papel cuadriculado pero se non tedes podédelo facer igual. No eixo horizontal poñemos os meses do ano (pode ser só a inicial) e no eixo vertical imos colocando números do 0 ao 200 de 20 en 20. Despois tedes que ir debuxando enriba de cada mes unha barra que chegará ao número que nos indica na táboa.  Tamén o podedes facer en excel como explicamos anteriormente, o único que cambiaría é que insertariamos un diagrama de barras (columnas) en vez de un de liña. Cando remates observa o gráfico contesta: cales son os meses máis chuviosos? Con que estación do ano se corresponden? E os menos chuviosos? A que estación pertencen? Cres que este gráfico de precipitacións podería ser similar ao dunha cidade do Hemisferio Sur? Por que?
Solución actividades gráficos

-MATES: A. Actividades http://pdi.vicensvives.com/pdi/matematicas4/program/index.html#/qsap?l=550&t=92767 (Después del punto 10 tenéis A. Actividades)

-CALENDARIO MATEMÁTICO: calendario matemático do mes de abril, https://www.actiludis.com/wp-content/uploads/2020/03/CALENDARIO-CA%CC%81LCULO-CUARTO-ABRIL-2020.pdf (Cando remate o mes enviaremos solucións para que poidades corrixir).
-INGLÉS: Visitade o blog

-MÚSICA: Relacionada co tema do tempo atmosférico temos este poema tan chulo de Rosalía musicado por Uxía Senlle Como chove miúdiñoNo blog de Música hai unha actividade de Regueifas, está destinada a 5º e 6º, pero pensamos que sodes musicalmente moi creativos e poderiades participar tamén. 

-EDUCACIÓN FÍSICA: En relación coa temática desta semana realizaremos un pouco de meditación acompañados de chuvia. Non esquezades facer algo das rutinas físicas do blog. Ánimo e relax!

-RELIXIÓN: Proposta

No hay comentarios:

Publicar un comentario